Kapitel 3: Hitta rätt nyckelord

Förstå vad din publik vill hitta. Nu när du har lärt dig hur du dyker upp i sökresultaten, låt oss bestämma vilka strategiska nyckelord som du vill rikta in dig på i webbsidans innehåll och hur du skapar det innehållet så att det tillfredsställer både användare och sökmotorer. Kraften i efterforskning av sökord ligger i att bättre förstå din målmarknad … Read More

Kapitel 5: teknisk SEO

Grundläggande teknisk kunskap hjälper dig att optimera din webbplats för sökmotorer och skapa trovärdighet hos utvecklare. Nu när du har skapat värdefullt innehåll på grundval av en solid efterforskning av sökord är det viktigt att se till att det inte bara är läsbart för personer utan också av sökmotorer! Du behöver inte ha en djup teknisk förståelse vad gäller dessa … Read More

Kapitel 7: Spårning av SEO prestanda

Innehåll:Börja med slutet i åtankeAnvända Google Analytics för att avslöja insikter om trafikYtterligare vanlig SEO-statistikPrioritera dina SEO fixar Förbered dig för framgång. De säger att om du kan mäta något kan du förbättra det. I SEO är det inte annorlunda. Professionella skapare av SEO spårar allt från ranking och konverteringar till förlorade länkar och mer därtill för att bevisa värdet … Read More

Kapitel 6: SEO Länkar och etablering av auktoritet

Innehåll:Vad är länkar?Du är vad du äter (You are what you E-A-T)Hur man bygger backlinks av hög kvalitet10 gånger bättre innehåll Höj volymen. Du har skapat innehåll som personer söker efter, som svarar på deras frågor och som sökmotorer kan förstå, men de egenskaperna i sig betyder inte att det kommer att rankas och få ett bra SEO resultat. För … Read More